کلینیک سلامت پا و قامت پایش

شکم بند بارداری ضدامواج

شکم بند بارداری برای حمایت از کمر و شکم مادر در دوران بارداری طراحی شده است.
تابش امواج در سطوح منتشرشده توسط گوشی همراه و وای فای (Wi-Fi) دارای اثرات بیولوژیکی مضری است. مطالعات بسیاری نشان داده‌اند که این امواج از طریق رشد سلول‌ها، تکثیر DNA و عملکرد سلول‌های مغز اثرات منفی خواهند گذاشت. به همین دلیل، متخصصان سلامت بر این باورند که در دوران کودکی و حاملگی که رشد سلول‌ها سریع و پیچیده می‌باشد، انسان بیشتر در معرض خطر این امواج قرار دارد. طبق برخی بررسی‌ها، یک مادر هر چه بیشتر از گوشی همراه استفاده کند، کودک آن بعد از زایمان از مشکلات رفتاری بیشتری رنج خواهد برد. مکانیزم این امر هنوز مشخص نشده است اما ازلحاظ تئوری امواج تابش شده از تلفن همراه می‌تواند بر ترشح منظم هورمون‌ها اثر گذاشته و متعاقباً بر رشد متابولیسم بدن و مغز تأثیر بگذارد.

 

 

علت استفاده از شکم بند بارداری ضد امواج

امروزه در عصر پیشرفت تکنولوژی، کاربرد و استفاده از طیف‌های فرکانسی و امواج رادیویی در حال گسترش روز افزون است. مطالعات متعددی در مورد رابطه این امواج با مشکلات جدی سلامت انسان از جمله سرطان، سقط جنین، خستگی‌های مزمن، اوتیسم، نقص سیستم ایمنی، فراموشی، افسردگی، حالت تهوع و… انجام شده است و همچنان این تحقیقات و مطالعات در حال انجام است.
متخصصان و محققان تنکو با توجه به آسیب‌پذیر بودن مادران باردار و جنین آنها و در راستای حفظ سلامت آنها با بهره‌گیری از منسوجات پیشرفته مبتنی بر فناوری نانو اقدام به تولید شکم‌بند دوران بارداری محافظ امواج کرده است و از ابتدای تولید تا کنون موفق به دریافت تاییدیه‌ها و جوایز متعددی شده است.
این شکم‌بندهای محافظ علاوه بر حفاظت و جذب امواج و حفظ سلامت جنین، در جلوگیری از افتادگی شکم و همچنین کاهش کمردردهای شایع دوران بارداری کاربرد دارد.
در تولید این شکم بند ها از الیاف نانو استفاده شده و وقتی امواج به شکم بند برخورد می کند بیش از ۹۹ درصد را بازتاب می شوند. نه عبور می کند نه جذب می کند.
علاوه بر دفع امواج، تا ۶۷ درصد خاصیت آنتی باکتریالی نیز دارند.

 

 

فواید استفاده از شکم بند ضد امواج تنکو بعد از زایمان سزارین

بستن شکم بند درد بعد از عمل را کاهش میدهد

پریشانی روانی پس از عمل را کم می کند

موجب تنفس عمیق می شود

به ترمیم جراحات ناشی از جراحی کمک می کند

درد را تسکین می دهد

امکان تحرک بیشتر را فراهم می آورد

تورم را کاهش می دهد

 

 

به بالای صفحه بردن